Serviceanmälan

Nedan kan du som hyresgäst göra en serviceanmälan!
Fyll i om något behöver åtgärdas på din fastighet eller i din lägenhet och som inte är alltför akut. Vi kontrollerar denna serviceanmälan dagligen för att kunna vidta en så snabb åtgärd som möjligt.

Observera att du måste ringa snarast om du har akuta skador så som en vattenläcka eller liknande!

Var god och skriv utförligt vad som behöver åtgärdas. Ange fullständigt namn, adress och lägenhetsnummer samt e-post och telefonnummer i formuläret så att vi vet vilken lägenhet det gäller och så att vi lätt kan återkomma till er.
Ange om vi får gå in med huvudnyckel och om det finns husdjur att ta hänsyn till.

Viktig information för att minska smittspridning!

Folkhälsomyndigheten bedömer nu risken för spridning av coronaviruset som mycket hög, och uppmanar alla att minimera kontakter med personer som har milda symtom på luftvägsinfektion.

Om ni har milda symtom på luftvägsinfektion (såsom hosta, feber, snuva, halsont) kommer endast akuta fel hanteras i lägenheten.

Vi uppmanar alla våra hyresgäster att för tillfället bara anmäla akuta fel.

Vår personal kommer inte att beröra hyresgäster, exempelvis med handhälsning.
Vi kommer att hålla avstånd till hyresgäster vi möter på området. Vi uppmanar alla hyresgäster att göra likadant.

Vi tar vårt samhällsansvar för att minska en eventuell spridning till riskgrupper, samt för att minska risk för högt tryck på sjukvården

För att nå oss via telefon, se nummer nedan. Ring enbart helg och kvällar om du har en akut skada! Annars är det vardagar dagtid som gäller.

Bor du i Kristianstad/Vä så ring i första hand till
Niklas: 0762-092249

Bor du i Bromölla eller Sölve så ring i första hand till
Senad: 0723-293924 Vardagar kl 8-16

Bor du i Åhus/Horna så ring i första hand till
Leif: 0723-294501 Vardagar kl 8-12

Bor du i Hässleholm så ring i första hand till
Sameer: 0707-464611 Vardagar kl 8-16

Jour/akuta händelser utanför ordinarie arbetstid:
Niklas: 0762-092249

Top